کاراته استعدادهای برتر 

نفرات برتر آقایان و بانوان معرفی شدند 



مسابقات انتخابی استعدادهای برتر استان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد. 
 
به گزارش صبح ساحل، مسابقات انتخابی استعدادهای برتر استان در بخش آقایان و بانوان برگزار شد و در پایان این نتایج به دست آمد.
در بخش کاتا آقایان  سدیف سرودی گلستانی اول و محمد صادقی تجدانو دوم شد. در بخش کومیته وزن ۳۴- کیلوگرم، سدیف سرودی گلستانی و محمد رسول احمدزاده اول و دوم شدند. در وزن ۳۶- کیلوگرم ، مجتبی پریسایی اول و علی زارعی دوم شد. در وزن ۳۸- کیلوگرم مقام اول را محمد صادقی تجدانو و مقام دوم را امیر عباس سدید پناه از آن خودش کرد. در وزن ۴۰- کیلوگرم مقام اول را علی فخاری کسب کرد و مقام دوم علی مخبر بیکاه  از آن خود کرد. در  وزن ۴۲- کیلوگرم ، علی دیوان زاده عنوان قهرمانی را کسب کرد و امیر محمد سدید پناه دو شد. در وزن ۴۵- کیلوگرم، علی سدید پناه و مهدی صادق دوست اول و دوم شدند. در  وزن ۴۸- کیلوگرم مقام اول را امیر حسین سالار پور به خودش اختصاص داد و مقام دوم را علیرضا مکاری پور کسب کرد. در وزن ۵۲- کیلوگرم مقام اول را طاها محمدی به دست آورد و مقام دوم را امیر محمد زارع خو به خودش اختصاص داد. 
در وزن ۵۷- کیلوگرم مقام اول را ابوالفضل امامدادی و مقام دوم را محمد حسن رحیمی کسب کردند. در  وزن ۶۳- کیلوگرم مقام اول را امیر علی زمانی به خودش اختصاص داد و مقام دوم را علیرضا زیبایی به دست آورد. در  وزن ۶۳+ کیلوگرم مقام اول را مهدی جعفری و مقام دوم را کورش جلیلی کسب کردند. 
در مسابقات بانوان و در بخش کاتا مقام اول را فرنگیس صالحی و مقام دوم را مهدیسا حمیدی کسب کردند. 
در بخش کومیته و در وزن ۳۴- کیلوگرم کوثر مظفری در وزن ۳۶- کیلوگرم بهار پژمان، در وزن ۳۸- کیلوگرم ندا اسدی در وزن۴۰- کیلو گرم آتنا بطیلی ، در وزن۴۲- کیلوگرم 
ونوشه رستم نژاد، در وزن۴۴-کیلو گرم وانیا عسکری اول شدند.  در وزن۴۷- کیلوگرم مقام اول را مریم محمودی و مقام دوم را مهشید آزادنیا از آن خود کرد. در وزن۵۰-کیلوگرم مقام اول را آرزوخطیری از آن خودش کرد و آمنه امیری دوم شد.  در وزن۵۴-کیلوگرم ، ام کلثوم سهراب پور اول و شیدانگهبانیان دوم شد. در وزن ۵۴ + کیلوگرم مقام اول را الینا عزیزی و مقام دوم را مبینا پیروی از آن خود کردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها